florida-2010.reismee.nl

Dag 13 (8 augustus) Shopdag!

Hello(:

Vandaag was het weer een shopdag. Tja, onze koffer zat nog niet vol genoeg...

We zijn naar de Westside Mall(niet helemaal goede naam, maar we weten hem niet meer) geweest. Hier zaten echt heel veel winkels! Lekker geshopt, paar nieuwe dingetjes gekocht, en s'middags even wat gegeten in een restaurant. Het was echt grappig, op een gegeven moment gingen de lichten uit in het restaurant(naam: Johnny's rocket), en gingen ze flikkeren en ging de muziek aan,en toen zagen we opeens de obers dansen! Eerst gingen alleen een vrouwelijke ober en een mannelijke ober dansen, en toen kwamen er elkekeer meer bij! Haha, dat heb je in nederland niet! En ze zeggen ook elke keer, als je ''thank you'' zegt;''Your welcome.'' Alsof je bij hun thuis welkom bent ofzo haha ;p. Na het shoppen nog even boodschappen bij de Walmart gedaan, waar we inmiddels een beetje de weg in kunnen vinden.De Walmart is een supermarkt die echt wel 30x zo groot is als de super de boer. Echt niet normaal, melissa en mijn moeder waren evenop een andere afdeling kijken, en mijn vader en ik stonden ook ergens. Toen we uitgekeken waren, gingen weelkaar weer zoeken, nou het duurde echt 20 minutenvoor we elkaar gevonden hadden! Pff, nou, geef mij dan maar weer super de boer! Je vind wel echt alles in de Walmart, van kleding tot speelgoed, van speelgoed tot zwemspullen, van zwemspullen totetenswaren, van etenswaren tot sieraden, etc. etc. etc.

S'avonds hebben we noglekker gezwommen, het regende wel bijna de hele dag, maar ik wilde persezwemmen.Je zult wel denken; ''Is het niet koud om te zwemmen?'' Nee hoor, hier is het volgens mij nooooit koud. Ik denk niet dat ze hier ooithetwoord ''koud'' uitspreken ook. Pff,vanmiddag stortregende het, maar het was echtzeker niet afgekoeld! Het is hier echt elke dag minstens 30 graden, en daarom zijn we ook al lekker bruin geworden, mijn voeten zijn vooral echtmegabruin:D!

Na het zwemmen in eenchique italiaans restaurant gegeten, waar ze zomaar de deur voor je openhouden! Heerlijke salade met stokbrood gegeten, en als hoofdgerecht spagetti met als toetje tiramisu!!! Pff... voel me nu net een ballontje, of een dikke amerikaan!

Morgen naar Busch Gardens, we konden de stijle achtbaan vandaag al zien, hij gaat echt heeel recht naar beneden, dus daar gaan we zeker in! (ben al ooit in duitsland in de stijlste achtbaan van europa geweest, was echt vet, dus hopelijk is dit de stijlste van amerika/de wereld!

Heb er zin in!

xLindsey

ps.''See you later, alligator!''

Reacties

Reacties

Marie-José

Ik moest eventjes zachtjes lachen meis... "Your welcome"betekent namelijk... "Graag gedaan". Als je het inderdaad letterlijk gaat vertalen dan lijkt het net alsof ze je uitnodigen bij hun thuis... maar dit is dus de echte betekenis.

Het was weer een leuke blog om te lezen meis... (*_*)

Vera.

Leuke blog! (:
Wow dat jullie elkaar 20 min. moesten zoeken! :O
Veel plezier in de stijle achtbaan!
Xxxx.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!