florida-2010.reismee.nl

Dag 16 (11 augustus) Van Tampa-> Orlando, laatste dag amerika! =(

Hello(:

Vandaag was de laatste echte doe-dag in amerika! Echt jammer, ik weet zeker dat als ik in nederland ben, gelijk weer het vliegtuig terug wil nemen... Ga het zo missen hier, het was en is zo geweldig hier! *Zucht* De tijd gaat soms zo hard! Maar wil stiekem ook wel weer een beetje terug naar nederland, kan ik iedereen weer zien en echt spreken enz, en niet via de cam. Maar nadat ik iedereen weer gezien heb, wil ik gelijk weer terug naar amerika, wil nog niet naar school! Weetje, hier hebbende scholenal sinds mei zomervakantie! Echt niet eerlijk, wil ik ook! Maarja, hier komt het verslag van vandaag:

S'ochtends uitgecheckt in het Clarion Hotel, in Tampa. Daarna naar het Quality Inn Hotel gereden, in Orlando. Hier ingecheckt en spullen uitgepakt.Indit hotelwaren we na het Disney Hotel al ingeweest, voor 5 nachten geloof ik. Dus we wisten al hoe het eruit zou zien, ook al hebben we nu een andere kamer.

S'middags hebben we weer gewinkeld, voor de laatste keer, in the Florida Mall. Naar de Disney Store & M&M store geweest, voor de 2e keer. Je kunt er immers niet vaak genoeg komen! Nadat we bij de M&M store goeie inkopen hadden gedaan, er was nog ruimte over in de koffer, zagen we de Gele M&M staan. Hiermee zijn we op de foto geweest! (: (zie fotogalerij) Bij starbucks nog een lekkere frappucino genomen (ijskoffie) en lekker gekeken in winkels etc.

S'avonds nog voor de laatste keer bij de Golden Corral gegeten, voor de 4e keer haha, maar het is ook ZO lekker daar, een echte aanrader! Het was kortom een geweldige dag weer, alleen wel jammer dat het bijna de hele dag regende... Florida huilt nu al dat we weggaan, hihi! Ook nog lekker voor de laatste keer in het zwembad gezwommen, lekker gedoken (heb ik geleerd hier) en ik kan nu eindelijk heel ver zwemmen onder water zonder boven te komen! Oefening baart kunst!

Laughing

Morgen vliegen we rond 2 uur (amerikaanse tijd) van orlando naar philedelpia, hier komen we ongeveer half 5 (amerikaanse tijd)aan. Dan vertrekken we rond half 7(amerikaanse tijd) van philedelphia naar amsterdam, waar we rond 9 uur s'ochtends aankomen(nederlandse tijd)! Goodbye America, See you the next time, & Hoooooi (piepkleine) Nederland!

Nog maar 1 nachtje hier, snik... Maar heb wel supermooie herrineringen gekregen, en geweldige ervaringen, waar ik nog lang op terug kan kijken! Ik kan trots&blij zijn op/met mijn vakantie:D!

See You Later, Alligator!

xLindsey

Reacties

Reacties

brenda

bedankt voor alle leuke verhalen, als ik wakker werd ging ik altijd meteen kijken en lezen, echt heel leuk. Dit zullen jullie nooit vergeten en waarschijnlijk zijn jullie, net als ik, voor de rest van jullie leven besmet met het amerika virus.

lindsey

bedankt voor alle leuke reacties! Haha! Dat zijn we zeker! Zometeen vliegen ;)

Karin

Zo leuk om de foto's te zien .. en nu ben je eindelijk bij de dolfijnen geweest. welkom thuis.
Wij gaan nu op vakantie, heerlijk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!