florida-2010.reismee.nl

Dag 15 (10 augustus) Busch Gardens (2e keer!)

Hello(:

Vandaag voor de 2e keer naar Busch Gardens geweest, en we hebben NOG steeds niet alles gezien! Kan je na gaan hoe groot dit park is...

Vandaag was weer zoveel anders dan gisteren! Vandaag zat het weer helemaal niet mee, er waren ongeveer 4 veschillende grote onweers/regenbuien, die plotseling weer op kwamen zetten. Weer lekker helemaal nat geregend, het ging keihard!

Eerst waren we weer in de stijle achtbaan, de Sheikra, geweest. Hier waren we gister ook al ingeweest, maar die vonden we zo vet, dat we nog een keertje wilden. Later op de dag zijn we nog een keer er in geweest! We zijn ook nog bij het vogels aaien gaan kijken, en ik heb mooie foto's kunnen maken. En er was ook een papegaai, waar ik hello tegen zei en hij zei niks terug, en toen ik weg wilde lopen en bye zei, zei die ook iets van ''bye''. Echt grappig!

Ook nog naar een 4d film geweest, was echt leuk, het is gewoon 3d met special effects. Je werd natgespoten en je voelt je stoel trillen bij bewegingen in de film etc. Erg leuk!

We hebben vandaag niet veel gedaan, want er kwamen, zoals ik al zei, heel veel buien, en hier stoppen ze alle attracties al bij een klein beetje regen. Dus dat was wel balen. Maarja, wel een hele leuke dag gehad, voorop een beetje op het einde, want toen kwamen we erachter dat je ergens kangoeroes kon aaien! Dat was echt leuk, je kon ze ook voeren, hebben we niet gedaan, maar ze kwamen ook zonder dat je voer had! Ze waren echt heel tam, echt leuk! Foto's komen nog!

S'avonds knipperde er in de auto, op weg naar een eetplek met auto, een lampje dat er iets met de banden was. Dus wij naar een autorepareerplek/verhuurplek gereden, en een VROUW (jaa, die hebben ook verstand van auto's) kwamen kijken, en er was 1 band iets zachter dan de andere 3, en daar reageerde de auto op. Dus we hebben gewoon even wat lucht erbij gedaan, en verder gereden. Gelukkig was het niet ernstig(:

S'avonds lekker gegeten bij Wendy's, een soort macdonalds. Hierna nog lekker gezwommen bij zwembad hotel!

Weer een superdag erop zitten! En morgen weer terug rijden naar Orlando:D, en daar gaan we nog winkelen etc, en donderdag zit het eral weer op, snik... Gelukkig nog eventjes...

xLindsey

ps. ''See you later, alligator!''