florida-2010.reismee.nl

Dag 14 (9 augustus) Busch Gardens!

Hello(:

Vandaag naar de dierentuin/attractiepark Busch Gardens geweest! S'ochtends later opgestaan dan we wilden, maar rond 11 uur waren we toch bij Busch Gardens.

We moesten weer met een treintje naar het park gebracht worden, omdat het te ver is om te lopen voor dikke amerikanen ;p. Toen we er waren, gingen we als eerst naar Sheikra. Dit is een achtbaan die heel steil naar beneden gaat, en dat voelt alsof je van een berg afvalt. 15 minuten in de rij gewacht, en toen in de achtbaan geweest. Hij was echt gaaf joh! Morgen gaan we er weer in!(we gaan morgen weer naar busch gardens, we hebben een 14 dagen pas voor aquatica, busch gardens & seaworld) Hierna zijn we nog gaan kijken op een plek bij de achtbaan, dat als je er gaat staan, je nat word, door de achtbaan die water spuit als hij langkomt. Ik had het heel erg warm, dus ik ging er ook onder staan, en ik werd dus echt helemaal nat. Lekker toch, een frisse douche in die hitte?

Na de achtbaan zijn we in een treintje geweest die door het hele park rijd, en een soort safari maakt. Erg leuk, mooie dieren gezien zoals; giraffen, zebra's neushoorns, gnoe's, en andere dieren.

Hierna zijn we in 3 verschillende waterattracties geweest, en je weet al wat er gaat komen; De eerste attractie waren boomstammetje, mijn vader , ik en melissa gingen samen in een boomstam. Doordat het slecht weer werd, hebben we lang in de rij moeten staan, want de attractie werd stopgezet, maar uiteindelijk mochten we erin. We gingen er droog in, maar toen we er uitkwamen waren we best nat. De tweede waterattractie was een soort piratenboot, tenminste, zo noem ik dat. Zo'n boot waar je met heel veel mensen in kan. Die ging 1 keer heel snel naar beneden, waardoor er heel veel water omhoog spoot. Toen we eruit kwamen, waren we nog natter dan eerst. De derde waterattractie waren ronde bootje, die door watervallen heen gaat , en wilde stromingen enz. Serieus, we waren helemaal doorweekt toen we eruit kwamen! Echt, we druipten van alle kanten, vooral melissa en ik. En wat het stomme was, melissa & ik hadden birkenstocks aan, en we wisten niet dat die af gaven! Dus ik keek zo onder op mijn voet, en ze waren helemaal oranje! Toepasselijk, nederlandse kleur! S'avonds hebben we nog lang geboend, maar het meeste is eraf gelukkig. Foto's komen nog!

We zijn ook nog in ''The Scorpion'' geweest, een achtbaan die 1x over de kop gaat, die was ook erg leuk!

Toen we weg wilden gaan, en naar het treintje wilden lopen die naar de parkeerplaats rijd, begon het keihard te regenen en te onweren! Best wel onverwachts kwam het! De hele weg en straten liepen vol met water, het leek net een sloot of rivier! En het onweer sloeg vlakbij ergens in, je hoorde de klap en zag de flits tegelijkertijd, echt eng, iedereen gilde! Gelukkig stonden we droog onder een tentje, en duurde het slechte weer niet al te lang! En het treintje heeft ons veilig en wel, bij de parkeerplaats gebracht(:

S'avonds hebben we weer bij de golden corral gegeten, een mooie afsluiter, van een ''Magical Day!''

Morgen weer naar Busch Gardens, want we hebben toch een 14 dagen pas!:D Dan gaan we vogels voeren, en weer in de stijle achtbaan, en meer! (Er was trouwens een kakatoe die praatte, in Busch Gardens, echt lief!)

xLindsey

Reacties

Reacties

Vera.

Wooow weer zo'n super leuke dag! (:
Ik ben zo jaloers!
Dit had je ook gekrabbeld! ;)
Xxxx.

Marie-José

Wat maken jullie toch leuke dingen mee... en met dat warme weer is het volgens mij echt niet erg dat je kleddernat word hé? :-))) Veel plezier morgen...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!