florida-2010.reismee.nl

Dag 17 (12 augustus) Vliegreis terug

Hello(:

Dit is het laatste reisverslag van mijn vakantie

Frown
... Het was echt een TOPvakantie, om 100x over te doen! Ik wil ook nog even iedereen bedanken die mijn verhalen heeft gelezen & reacties heeft geplaatst! Erg leuk, zeker iedereen die het helemaal bijhield, elke dag! BEDANKT! Hier komt het verslag van de vliegreis:

S'ochtends gingen we rond 10:00 weg, we moesten 11:00 bij het vliegveld in Orlando zijn, maar we moesten de auto nog inleveren. Wij rijden er dus heen, en leveren hem in, en gaan naar vliegveld (1 minuutje lopen). Komen we onderweg erachter dat er nog een tas van mijn vader in de auto ligt! Melissa en mijn moeder gaan hem halen, duurde enorm lang, want ze doen in amerika alles rustig aan. Dus toen was het al 11:10 toen ze terug waren. Wij snel inchecken en door douane heen etc, ging best snel. Toen moesten we wachten, want het vliegtuig had vertraging. Melissa en ik internetten bij een free wifi plek. Toen het 2 uur was (terwijl we 2 uur zouden vliegen...) mochten we het vliegtuig in. Kwartier/half uur later zaten we in de lucht. Na 2,5 uur kwamen we in Philedelpia aan. We moesten een rondje extra vliegen, want er was slecht weer in Philedelpia geweest, en daardoor was de vertraging, en nu moesten we wachten tot er vliegtuigen voor ons waren geland.

In Philedelpia hadden de vliegtuigen ook veel vertraging, onze zelfs bijna 2 uur! We zouden half 7 vliegen, maar we zaten rond 8:15 in het vliegtuig om te wachten om op te stijgen! Er waren nog 15 vliegtuigen ongeveer voor ons om te vliegen! Toen we eindelijk opstegen was het rond half 9 denk ik (amerikaanse tijd). Ik had 2 uur geslapen in het vliegtuig, kon slecht in slaap komen, veel geluid en veel turbulentie. De vlucht duurde langer dan heen leek het wel. We kwamen rond half 11 op schiphol aan, raar om nederlandse grond weer te zien, en ook jammer, wilde gelijk weer het vliegtuig terug nemen, ging veel te snel de tijd in amerika! Maarja... we gaan zowieso binnen 5 jaar terug, deal met me moeder gemaakt!

Laughing
We hadden nog een lekkere ijskoffie van strarbucks op het vliegveld genomen, om even bij te komen en om erbij te blijven haha... We zijn opgehaald door mijn oom, en toen lekker naar huis gereden. Alles was nog precies hetzelfde. Was het maar meer zoals amerika, zucht!

Vannacht heb ik 16 uur geslapen, was helemaal kapot. Nu weer lekker een beetje bijgekomen, en ik kijk met een grote glimlach terug op de vakantie en de mooie dol-fijne momenten! Het was echt geweldig, kan nu nog uuuuuren doorpraten, maar dat lijkt me niet zo fijn als je dit moet lezen. Dus;

Tot de volgende reislog!

xLindsey (in Nederland)

Reacties

Reacties

Vera.

Hee! (:
Echt heel leuk dat je een blog bij hield!
Stom dat er zoveel vertraging was..
Woow, 16 uur geslapen! ;)
Nog een fijne vakantie, ook al ben je nu weer in nederland!
Xxxx.

Marie-José

Hey meis,

Het was leuk om jou en je zus d'r verslagen elka dag te lezen... en om van jullie foto's te genieten.
Jammer voor jullie dat je weer thuis bent... maar als ik tussen de regels door lees ook wel weer een beetje fijn toch?
Welkom thuis voor jullie allen.

xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!