florida-2010.reismee.nl

De eerste dag in AMERIKA!

Heei,

Ik weet het, het heeft lang geduurd voordat je iets van me hoorde, maar we hadden geen internet in disney! Sorry voor het lange wachten!

De reis verliep heel goed, de vluchten waren geweldig! Zo mooi om alles van boven te zien! Het was echt heel leuk! En we kwamen ook veel beter door de douane heen dan we dachten. We moesten wel onze schoenen uitdoen en alles in bakjes stoppen, maar toen we eenmaal in het vliegtuig naar orlando zaten, genoten we. Ik had wel een beetje last van de yetlag, maar er is maar 6 uur tijdverschil, dus het valt wel mee. We hadden wel best een klein vliegtuig, maarja.

De eerste dag in disney zijn we naar Magic Kingdom geweest, 1 van de parken van Disneyworld. Het was echt zoo gaaf daar, er is zoveel te doen! Het is alleen wel jammer dat het zo benauwd is hier, volgens mij is hier een hittegolf, want we hadden nederlanders gesproken die deze hitte ook nog nooit hadden meegemaakt,

We hebben ook nog mooie parades gezien, en het leuke van de parades is, dat iedereen zo ontzettend vrolijk is, iedereen zwaait en lacht, zo leuk!

Het was een hele mooie, geslaagde dag, en we hadden s'avonds nog lekker gezwommen bij het zwembad!

Greets from AMERICAAAA!

xLindsey

ps. ik schrijf dit eigenlijk pas op 31 juli, i,v.m. internet.

En bedankt voor alle reacties!

MORGEN ZWEMMEN MET DOLFIJNEN, EINDELIJK!!(we hebben discovery cove al gezien!)

Reacties

Reacties

brenda

hoi familie, wat leuk om eindelijk wat te horen. Ik zat al te wachten op jullie eerste verhaal. Ik hoorde al van eef dat het zo heet is, veel water drinken en noel had vorig jaar zo'n lekkere waterventilator gekocht, daar genoten we allemaal van ha ha. groeten aan je moeder en super dat jullie zo geniet, groetjes brenda

Kelly

Okee mooi dat het leeuk is :D heel veel plezier met dolfijnen zwemmen !
Hoop dat ik jullie nog spreek deze week ! ik wil alles horen (A)

XXxxxx doe de groetjes aan Melissa

Corrie

Hai Lindsey, wat leuk om wat van jullie te horen. Doe rustig aan met dat warme weer. Bij ons gaat alles goed in Italie, het is heerlijk warm en we genieten heerlijk van alles. groetjes Corrie

Marie-José

Leuk om wat van je te horen meis... ik hoop ook dat de reis naar de States ook is meegevallen? :-)
Geniet maar lekker van de dolfijnen morgen en van alles wat er op je pad komt... ik kijk uit naar je volgende verslag.

Groetjes,
Marie-José xx

Jolanda

Goed om wat van jullie te horen/lezen! Veel plezier en groeten aan de anderen!

Jolanda

Vera.

Hee Lindsey! (:
Echt super leuk dat je een blog bijhoudt!
Het klinkt echt heel gaaaf wat jullie gedaan hebben!
Wel jammer dat het zo benauwd is..
Heel veel plezier morgen! Dan komt je droomwens uit!

Vera.

Huh, de rest verzond ie niet XD
Ik had er nog onder gezet:
En de rest van de vakantie natuurlijk veel plezier! (:
Xxxx.

Eef

Veel plezier met het dolfijn zwemmen vandaag!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!