florida-2010.reismee.nl

Dag 2 (28 juli 2010) Animal Kingdom

Heey,

We zijn op 28 juli naar Animal Kingdom geweest. Het was zoals we al dachten, weer benauwd. Gelukkig hadden we petjes en veel drinken bij ons. Het was best wel druk in het park, en we zijn in niet heel veel attracties geweest.

We gingen in de middag wat eten op een bankje. Opeens hoorde ik melissa gillen, en ik keek om, en ik zag een hele kleine salamander lopen. Hahaha, melissa vond hem maar eng, maar ik vond hem wel grappig en bleef ernaar kijken. Hij was helaas best snel weer weg, maar melissa durfde nog niet op het bankje te gaan zitten. hihi.

We gingen naar een waterattractie, van die ronde bootjes die dichtbij watervallen komen, en waar je soms heel nat van kunt worden. Mijn moeder zei nog: ''Wow, sommige mensen worden ECHT heel nat.'' Op een gegeven moment waren wij aan de beurt en we stapten in. We gingen langs watersproeidingen en watervallen en raad eens wie er nat werden? Mijn vader en moeder hahahahhahaha, wat hebben melissa en ik ze hard uitgelachen! Wij waren namelijk nog best wel droog, nananananaaaaaaa

Tongue out
.

In de avond zijn we nog op de foto geweest met de bekende disneyfiguren: Winnie De Pooh, Ijoor & Tijgertje! De foto's komen nog, we hadden vooral erg lol met tijgertje die al stond te springen om met ons op de foto te mogen. Haha, je bent nooit te oud om met hun op de foto te gaan toch?

S'avonds hebben we nog lekker gezwommen bij ons hotel, en een magische nacht gehad in het hotel. Weer een heerlijke topdag was het!

Kusjes en veel liefs vanuit Orlando in Florida!

Geschreven door Lindsey

Reacties

Reacties

Vera.

Echt gaaaf wat jullie allemaal doen!

Vera.


Ik had ook nog geschreven:
Hihi, grappig dat je ouders nat werden en jullie niet! xD
Veel plezier verder!
Xxx.

Vera.

Huh, hij verzend echt niet alles ofzo!
Want bij m'n vorige bericht had ik neergezet als eerste zin 'hij laat weer niet alles zien' en nu dus ook niet..
haha, ik ben lekker handig bezig sorry! xD
Xxx.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!