florida-2010.reismee.nl

Dag 4 (30 juli) Magic Kingdom 2e keer

Hello,

Vandaag zijn we voor de laatste keer naar Disneyworld geweest voor deze vakantie...Echt jammer, maarja, we gaan nog zat dingen doen: Seaworld, Aquatica, Discovery Cove, Busch Gardens, Florida Aquarium, Boottocht Dolfijnen etc.

Melissa, mijn vader en ik wilden al een paar jaar lang graag in de Space Mountain. In 2006 waren we namelijk naar Disneyland in Parijs geweest, en daar was ook de Space Mountain, andere versie, en toen durfden we er niet in. Nu wel, en hij was echt heel erg leuk! Hij ging geeneens over de kop, wat we wel hadden verwacht.

S'avonds gingen we in de Splash Mountain, kan je ook flink van nat worden, dus mama ging niet mee. We stonden bovenaan met ons bootje, op het punt naar beneden te gaan, en wat denk je? Loopt dat ding vast. Samen met 3 andere boten stonden we denk ik 20 minuten vast. We hadden geprobeerd om mijn moeder te bellen, maar dat lukte dus niet, geen bereik. Uiiteindelijk deed hij het weer, iedereen blij en juichend naar beneden met het bootje. Toen we er eindelijk uit waren kregen we een fastpass, een pasje waardoor je sneller in een attractie kon, als tegoedbon. Snel mama zoeken, en gelukkig vonden we haar! Ze was heel ongerust natuurlijk, we waren ongeveer 1,5 uur weggeweest (ook 1 uur in rij gestaan).

S'avonds hele mooie lichtjesparade gezien, en daarna nog het spetterende vuurwerkoptreden bij het kasteel. Daarna nog snel een Stitchknuffel gekocht, als aandenken aan een aantal hele mooie dagen!

XxLindsey

Sharona

Wat superleuk, volgens mij hebben jullie het wel naar jullie zin;) Heel veel plezier bij de rest van de dingen die jullie nog gaan doen:D Ik blijf jullie volgen:D

Xxx

Corrie

Jeetje joh, wat een spanning en sensatie in die Splash Mountain..............gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

Vera.

Woow, dat jullie vast zaten in de Splash Mountain! Wel leuk dat jullie een fastpass krijgen!
Veel plezieer!
Xxxx.